Nimi: Ajatukset
Kirjoittaja: Christinaz
Beta: Lozku & kuumakisu
Genre: drama
Ikäraja: S
Paritus: mainintana Edward/Bella
PoV: Bella
Sanamäärä: 100 (raapale)
Vastuuvapautus: hahmot on Stephenie Meyerin, mä vaan leikittelen niillä.

A/N: Osallistuu yhden Twilight -foorumin Viikottaiseen raapalehaasteeseen, aiheena viikon 17 sana häät. Ei tullut muutakaan mieleen kuin tämä mitä kirjoitin. Ihka ensimmäinen Twi-ficci <3
Oon ylpee ittestäni, en oo enää Twi-ficcien kirjottamisen saralla neitsyt :’P
Pahoittelen, että olen vähän ruosteessa – aivot jotenkin jääti kirjoittaessa.... Ehkä ensi viikolla onnistuis vähän paremmin :P


 

Ajatukset

Naimisiinmeno oli jotakin niin kaukaista ja mahdotonta minulle – tässä iässäkin vielä! Miten voisin mennä naimisiin, kun en ole kokenut vielä kaikkea sitä, mitä ihmisten nyt yleensäkin jopa odotetaan kokevan elämässään. Toisaalta, minun pitäisi tehdä se, koska muuten vanhenisin niin kauan, että hän ei enää pidä minusta näyttäessäni niin ryppyiseltä ja vanhalta hänen näyttäessä niin kauniilta, komealta ja nuorelta. Siltikin, naimisiinmeno oli jo vähän liian suuri pyyntö siitä, että minäkin saisin olla ikuisesti nuori ja vain siksi, että minustakin tehtäisiin vampyyri. Rakastan Edwardia... ja noh, nämäkin ajatukset ovat tietysti turhia – tässähän minä jo kuitenkin odotan häiden alkamista hermostuksissani muiden touhottaessa ympärilläni.