Nimi: Mitä sinä mietit?
Kirjoittaja: Christinaz
Beta: kuumakisu
Ikäraja: S
Genre drama, dialogi
Paritus: Jasper/Alice
Sanamäärä: 100 (raapale)
Disclaimer: hahmot on Stephenie Meyerin, mä vaan leikittelen niillä.

A/N: Osallistuu yhden Twilight-foorumin Viikottaiseen raapalehaasteeseen, aiheena viikon 17 sana häät.
Halusin kirjottaa vielä toisenkin ja tämmönen tästä tuli. :D


 

Mitä sinä mietit?

”Jasper?”
”...”
”Jasper?”
”Alice?”
”Mitä sinä mietit?”
”En paljon mitään.”
”Tiedäthän voivasi kertoa minulle kaiken?”
”Tottakai. Enkä ole tähän päivään mennessä jättänyt mitään kertomatta, hunajaiseni.”
”No hyvä. Mitä siis mietit?”
”Sinua. Meitä.”
”Haha, tiedätkö... niin minäkin.”
”...”
”Jasper, tiedäthän sinä varmasti, että rakastan sinua hyvin paljon – enemmän kuin koskaan ketään muuta. Olet elämäni suuri rakkaus. Eikä se johdu siitä, että olen nähnyt melkein kaiken jo tapahtuvan – se johtuu sinusta, olet niin ihana mies.”
”Tuo oli kauneinta mitä minulle on koskaan sanottu, Alice. Ja kyllä minä tiedän. Minäkin rakastan sinua hyvin paljon, joka päivä edellistä enemmän.”
”Jasper, mentäisiinkö naimisiin?”
”Alice, rakas – mennään vain.”




A/N2: Miun mielikuvissa se menee aina niin, että Alice kosii Jasperia, eikä toisinpäin. <3 (:
Kiitos lukemisesta!