Nimi: Kesäyön unelma
Kirjoittaja: Enkeliprinsessa
Beta: ei ole, koska haluan nopeasti julkaista; tiedän, olen tyhmä.
Vastuuvapautus: leikittelen vain Potter -hahmoilla enkä aio rahastaa tällä.
Genre: romance, fluffy, oneshot
Ikäraja: S
Paritus: Ron/Hermione

Yhteenveto: Ron ja Hermione valvovat kesäisenä yönä.

A/N: Tämä osallistuu FinFanFunin
Weasleyn perhepotretti -haasteeseen Ronilla sekä FF100:seen aiheena Ron/Hermione -paritus ja sanana omavalintani 96. Yö <3
Niin ja myöskin Dialogihaasteeseen (vol. 3).


Kesäyön unelma

”Ron, mitä mietit?”
”Millaista meillä olisi, jos olisimme naimisissa ja meillä olisi monta lasta.”
”Sinä mietit tuollaisia?”
”Hermione...”
”Mitä? Realistinen kysymys. En minä ole koskaan ajatellut -”
”Et ole koskaan ajatellut meidän tulevaisuuttamme?!”
”Ron, olisit antanut minun sanoa loppuun. Tarkoitin, etten koskaan ole ajatellut, että sinä - kaikista tuntemistani ihmisistä - miettisit millaista olisi olla minun kanssani aviossa. Ja että meillä olisi kaiken lisäksi MONTA lasta.”
”No, minä kuitenkin olen.”
”Oi kuinka söpöä... Olet niin paljon erilaisempi, kuin olen koskaan tiennyt. Sinusta paljastuu koko ajan uusia puolia. Ja se saa minut rakastumaan sinuun yhä vain enemmän. En edes tiennyt, että voisin rakastaa sinua yhtään enempää.”
”Millaiseksi sinä minua luulit?”
”Äh, ei puhuta siitä, jooko? Ollaan vaikka hiljaa ja katsellaan noita tähtiä.”
”Näen tähtiä joka yö.”
”Niin ja mekin jutellaan asioista joka päivä. Ainakin melkein.”
”Niin, mutta tämä on tärkeämpää kuin nuo tähdet.”
”No... Olet paljon romanttisempi ja höpsömpi kuin luulin. Lisäksi osaat aina yllättää minut välillä, vaikka luulin tuntevani sinut läpikotaisin.”
”Hah, saan sinut sanattomaksi!”
”Ei nyt sentään sanattomaksi...”
”Älä selitä.”
”...”
”...”
”Mitä sinä mietit, Hermione?”
”Mhm.”
”...”
”Mietin vain, että millaisia lapsistamme mahtaa tulla. Minä toivon, että ainakin yksi perisi minun älyni ja mieluiten sinun hiuksesi. Rakastan noita punaisia hiuksia ja ne olisivat kauniit esimerkiksi tyttärellämme. ”
”Sinun ruskeat hiukset ovat maailman kauneimmat ja siksi toivon, että yksi perisi sinun hiuksesi!”
”Sovitaan sitten niin. Minä rakastan sinua Ronald Weasley.”
”Minäkin rakastan sinua, Hermione Granger.”
”Katso, tähdenlento!”
”Anteeksi, ei kiinnosta juuri nyt. Näen vain yhden tähden ja se olet sinä rakkaani.”